Zapewniają bezpieczeństwo, sugerują korzyści materialne i duchowe, dają komfort psychiczny i poczucie własnej wartości. Amerykańskie podręczniki poświęcone psychologii komunikacji i marketingowi wymieniają kilkanaście takich słów. Ich zastosowanie powinno ułatwiać sprzedaż. W książce "W teatrze prezentacji. O sztuce perswazji" podaje je autorka, Ewa-Lewandowska Tarasiuk. Są to m.in.:zaleta, oszczędność, zysk, bezpieczeństwo, komfort, zaufanie, rezultaty, ekscytujący, udoskonalony, dumny, odkrycie, szczęśliwy, zabawa, pieniądze, zabezpieczenie, miłość, potężny, prawda, ty, nowy, korzyść, zdrowie, istotny, udowodniony, przyjemność
Z książki dowiemy się też jak przygotować atrakcyjne dla słuchaczy przemówienie i jak przygotować profesjonalną prezentację.
Ewa Lewandowska-Tarasiuk "W teatrze prezentacji. O sztuce perswazji":
w serwisie Allegro
w księgarni Merlin.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz